Cariere

Un număr de aproape 350 de profesioniști formează echipa Europharm Distribuție.

Creăm un climat de muncă orientat spre calitate, înaltă performanță, respect și printr-o serie întreagă de programe, dăm posibilitatea fiecarui membru al echipei să se dezvolte. Încurajăm corectitudinea și etica în întreaga noastră activitate.

Dacă ești interesat/ă sa urmezi o carieră în echipele noastre, te invităm să aplici pentru una dintre acestea. Dacă poziția care ți se potrivește nu este în lista noastră trimite-ne un CV la adresa HRcontact@eph.ro iar noi te vom contacta.

Departamentul vânzări

Candidatul ideal

  • Studii medii (cu diploma de Bacalaureat)/superioare;
  • Experiență de min. 6 luni într-o pozitie similară. Constituie un avantaj experiența în domeniul farmaceutic;
  • Abilități foarte bune de organizare și planificare;
  • Foarte bune abilități de comunicare și lucru în echipă;
  • Focus pe client – punct forte;
  • Gândire flexibilă – punct forte;
  • Construire de relații – punct forte;
  • Gestionează proactiv volumul de muncă;
  • Abilități de vânzare și negociere;
  • Cunoștiințe foarte bune de operare PC: Word, Excel.

Descrierea jobului

  • Prezentarea și promovarea prin telefon a produselor și serviciilor companiei pentru clienții alocați;
  • Identificarea nevoilor clienților, personalizarea și adaptarea ofertelor la cerințele și nevoile acestora;
  • Rezolvarea eventualelor probleme apărute la clienți în colaborare cu celelalte departamente;
  • Monitorizarea creditului clientului și recuperarea creanțelor;
  • Respectarea rutei zilnice de apeluri și îndeplinirea obiectivelor specifice pentru acestea;
  • Realizarea de analize și rapoarte despre activitatea depusă.
  • Propunerea către seful ierarhic a strategiilor de acordare a discounturilor specifice fiecarui client în parte;
  • Dezvoltarea permanentă a relației cu clienții în scopul atingerii obiectivelor de business;
  • Realizarea targetului de vânzari și îndeplinirea altor obiective stabilite de catre managerul direct.

Candidatul ideal

  • Studii medii (cu diploma de Bacalaureat)/superioare;
  • Experiență de min. 6 luni într-o pozitie similară. Constituie un avantaj experiența în domeniul farmaceutic;
  • Abilități foarte bune de organizare și planificare;
  • Foarte bune abilități de comunicare și lucru în echipă;
  • Focus pe client – punct forte;
  • Gândire flexibilă – punct forte;
  • Construire de relații – punct forte;
  • Gestionează proactiv volumul de muncă;
  • Abilități de vânzare și negociere;
  • Cunoștiințe foarte bune de operare PC: Word, Excel.

Descrierea jobului

  • Prezentarea și promovarea prin telefon a produselor și serviciilor companiei pentru clienții alocați;
  • Identificarea nevoilor clienților, personalizarea și adaptarea ofertelor la cerințele și nevoile acestora;
  • Rezolvarea eventualelor probleme apărute la clienți în colaborare cu celelalte departamente;
  • Monitorizarea creditului clientului și recuperarea creanțelor;
  • Respectarea rutei zilnice de apeluri și îndeplinirea obiectivelor specifice pentru acestea;
  • Realizarea de analize și rapoarte despre activitatea depusă.
  • Propunerea către seful ierarhic a strategiilor de acordare a discounturilor specifice fiecarui client în parte;
  • Dezvoltarea permanentă a relației cu clienții în scopul atingerii obiectivelor de business;
  • Realizarea targetului de vânzari și îndeplinirea altor obiective stabilite de catre managerul direct.

Candidatul ideal

  • Studii medii (cu diploma de Bacalaureat ) / superioare;
  • Experiență de min. 3 ani intr-o poziție similară. (Constituie un avantaj experiența în domeniul farmaceutic);
  • Abilități foarte bune de organizare și planificare;
  • Foarte bune abilități de comunicare și lucru în echipă;
  • Focus pe client – punct forte;
  • Gândire flexibilă – punct forte;
  • Construire de relații – punct forte;
  • Gestionează proactiv volumul de muncă;
  • Abilități de vânzare și negociere;
  • Cunoștințe foarte bune de operare PC: Word, Excel.

Descrierea jobului

  • Prezentarea și promovarea prin telefon a produselor și serviciilor companiei pentru clienții alocați;
  • Identificarea nevoilor clienților, personalizarea și adaptarea ofertelor la cerințele și nevoile acestora;
  • Rezolvarea eventualelor probleme apărute la clienți în colaborare cu celelalte departamente;
  • Monitorizarea creditului clientului și recuperarea creanțelor;
  • Respectarea rutei zilnice de apeluri și îndeplinirea obiectivelor specifice pentru acestea;
  • Realizarea de analize și rapoarte despre activitatea depusă.
  • Propunerea către seful ierarhic a strategiilor de acordare a discounturilor specifice fiecărui client în parte;
  • Dezvoltarea permanentă a relației cu clienții în scopul atingerii obiectivelor de business;
  • Realizarea targetului de vânzări și îndeplinirea altor obiective stabilite de către managerul direct.

Departamentul logistică

Candidatul ideal

  • Studii medii
  • Nivel de bază al abilităților de lucru cu calculatorul
  • Abilități bune de planificare și organizare
  • Lucrul în echipă
  • Atenție la detalii;

Descrierea jobului

  • Colectarea, verificarea și reverificarea comenzilor clienților;
  • Ambalarea corespunzatoare a comenzilor;
  • Verificarea periodică calitativă și cantitativă a stocurilor (inventare, spot check-uri);
  • Menținerea periodică a stocului de produse din locațiile/zonele alocate fiecărui gestionar;
  • Încărcarea și descărcarea mărfii;
  • Asigură în cazuri de excepție livrările către clienți.

Candidatul ideal

  • Studii medii
  • Nivel de bază al abilităților de lucru cu calculatorul
  • Abilități bune de planificare și organizare
  • Lucrul în echipă
  • Atenție la detalii;

Descrierea jobului

  • Colectarea, verificarea și reverificarea comenzilor clienților;
  • Ambalarea corespunzătoare a comenzilor;
  • Verificarea periodică calitativă și cantitativă a stocurilor (inventare, spot check-uri);
  • Menținerea periodică a stocului de produse din locațiile/zonele alocate fiecărui gestionar;
  • Încărcarea și descărcarea mărfii;
  • Asigură în cazuri de excepție livrarile către clienți.

Candidatul ideal

  • Studii medii
  • Nivel de bază al abilităților de lucru cu calculatorul
  • Abilități bune de planificare și organizare
  • Lucrul în echipă
  • Atenție la detaliu

Descrierea jobului

  • Colectarea, verificarea și reverificarea comenzilor clienților;
  • Ambalarea corespunzatoare a comenzilor;
  • Verificarea periodică calitativă și cantitativă a stocurilor (inventare, spot check-uri);
  • Menținerea periodică a stocului de produse din locațiile/zonele alocate fiecărui gestionar;
  • Incărcarea și descărcarea mărfii.

Departamentul servicii logistice

Candidatul ideal

  • Studii medii
  • Nivel de bază al abilităților de lucru cu calculatorul
  • Abilități bune de planificare și organizare
  • Lucrul în echipă
  • Atenție la detaliu

Descrierea jobului

  • Colectarea, verificarea și reverificarea comenzilor clienților;
  • Ambalarea corespunzătoare a comenzilor;
  • Verificarea periodică calitativă și cantitativă a stocurilor (inventare, spot check-uri);
  • Menținerea periodică a stocului de produse din locațiile/zonele alocate fiecarui gestionar;
  • Incărcarea și descărcarea mărfii.