Un număr de aproape 350 de profesioniști formează echipa Europharm Distribuție.
Creăm un climat de muncă orientat spre calitate, înaltă performanță, respect și printr-o serie întreagă de programe, dăm posibilitatea fiecarui membru al echipei să se dezvolte. Încurajăm corectitudinea și etica în întreaga noastră activitate.
Dacă ești interesat/ă sa urmezi o carieră în echipele noastre, te invităm să aplici pentru una dintre acestea. Dacă poziția care ți se potrivește nu este în lista noastră trimite-ne un CV la adresa HRcontact@eph.ro iar noi te vom contacta.

Departamentul vânzări
Candidatul Ideal
- Experienta min. 1 an intr-o pozitie similara,
- Orientare catre rezultate si catre client,
- Gestionarea proactiva a volumului de munca,
- Abilitati de planificare si organizare,
- Abilitati foarte bune de comunicare si relationare,
- Cunostinte foarte bune de operare PC: Word, Excel,
- Permis de conducere categoria B,
- Disponibilitatea de a calatori frecvent in teritoriu,
- Constituie un avantaj experienta in domeniul farmaceutic.
Descrierea jobului
- Participa la realizarea obiectivelor sucursalei prin prezentarea si promovarea activa a produselor din portofoliul alocat si a serviciilor Europharm catre clientii alocati, in vederea construirii unor relatii comerciale pe termen lung,
- Promoveaza catre clienti portofoliul de produse alocat in vederea cresterii vanzarilor pe aceasta categorie,
- Identifica clientii noi, pregateste si sustine actiuni in functie de potentialul acestora,
- Identifica nevoile clientului, personalizeaza si adapteaza ofertele la cerintele /nevoile clientilor,
- Colaboreaza cu operatorul de vanzari prin telefon in vederea atingerii targetului individual de incasari cu scopul sustinerii atingerii obiectivelor de companie,
- Este resposabil de semnalarea eventualelor problemelor aparute la clienti, de initierea procedurilor specifice pentru solutionare acestor solicitari si monitorizarea procesului de solutionare in colaborare cu celelalte departamente,
- Monitorizeaza informatiile despre concurenta si modificarile aparute in activitatea clientilor.
Candidatul Ideal
- Cunostinte foarte bune de operare PC: Word, Excel,
- Foarte bune abilitati de comunicare si lucru in echipa,
- Gestionarea proactiva a volumului de munca,
- Abilitati de dezvoltare a relatiilor; focus pe client – punct forte,
- Studii medii / superioare,
- Constituie un avantaj experienta in domeniul farmaceutic.
Descrierea jobului
- Prezentarea si promovarea prin telefon a produselor si serviciilor companiei pentru clientii alocati,
- Identificarea nevoilor clientilor, personalizarea si adaptarea ofertelor la cerintele si nevoile acestora,
- Rezolvarea eventualelor probleme aparute la client, in colaborare cu celelalte departamente,
- Monitorizarea creditului clientului si recuperarea creantelor,
- Respectarea rutei zilnice de apeluri si indeplinirea obiectivelor specifice pentru acestea,
- Realizarea de analize si rapoarte legate de activitatea depusa,
- Dezvoltarea permanenta a relatiei cu clientii in scopul atingerii obiectivelor de business,
- Realizarea targetului de vanzari si indeplinirea altor obiective stabilite in echipa.
Candidatul Ideal
- Experienta min. 1 an intr-o pozitie similara,
- Orientare catre rezultate si catre client,
- Gestionarea proactiva a volumului de munca,
- Abilitati de planificare si organizare,
- Abilitati foarte bune de comunicare si relationare,
- Cunostinte foarte bune de operare PC: Word, Excel,
- Permis de conducere categoria B,
- Disponibilitatea de a calatori frecvent in teritoriu,
- Constituie un avantaj experienta in domeniul farmaceutic.
Descrierea jobului
- Participa la realizarea obiectivelor sucursalei prin prezentarea si promovarea activa a produselor din portofoliul alocat si a serviciilor Europharm catre clientii alocati, in vederea construirii unor relatii comerciale pe termen lung,
- Promoveaza catre clienti portofoliul de produse alocat in vederea cresterii vanzarilor pe aceasta categorie,
- Identifica clientii noi, pregateste si sustine actiuni in functie de potentialul acestora,
- Identifica nevoile clientului, personalizeaza si adapteaza ofertele la cerintele /nevoile clientilor,
- Colaboreaza cu operatorul de vanzari prin telefon in vederea atingerii targetului individual de incasari cu scopul sustinerii atingerii obiectivelor de companie,
- Este resposabil de semnalarea eventualelor problemelor aparute la clienti, de initierea procedurilor specifice pentru solutionare acestor solicitari si monitorizarea procesului de solutionare in colaborare cu celelalte departamente,
- Monitorizeaza informatiile despre concurenta si modificarile aparute in activitatea clientilor.
Candidatul Ideal
- Experienta min. 1 an intr-o pozitie similara,
- Orientare catre rezultate si catre client,
- Gestionarea proactiva a volumului de munca,
- Abilitati de planificare si organizare,
- Abilitati foarte bune de comunicare si relationare,
- Cunostinte foarte bune de operare PC: Word, Excel,
- Permis de conducere categoria B,
- Disponibilitatea de a calatori frecvent in teritoriu,
- Constituie un avantaj experienta in domeniul farmaceutic.
Descrierea jobului
- Participa la realizarea obiectivelor sucursalei prin prezentarea si promovarea activa a produselor din portofoliul alocat si a serviciilor Europharm catre clientii alocati, in vederea construirii unor relatii comerciale pe termen lung,
- Promoveaza catre clienti portofoliul de produse alocat in vederea cresterii vanzarilor pe aceasta categorie,
- Identifica clientii noi, pregateste si sustine actiuni in functie de potentialul acestora,
- Identifica nevoile clientului, personalizeaza si adapteaza ofertele la cerintele /nevoile clientilor,
- Colaboreaza cu operatorul de vanzari prin telefon in vederea atingerii targetului individual de incasari cu scopul sustinerii atingerii obiectivelor de companie,
- Este resposabil de semnalarea eventualelor problemelor aparute la clienti, de initierea procedurilor specifice pentru solutionare acestor solicitari si monitorizarea procesului de solutionare in colaborare cu celelalte departamente,
- Monitorizeaza informatiile despre concurenta si modificarile aparute in activitatea clientilor.
DepartamentComercial – Head Office
Candidatul Ideal:
- Studii superioare,
- Experienta de minim 2 ani intr-o pozitie similara. Constituie un avantaj experienta in domeniul farmaceutic,
- Cunostinte avansate de operare MS Office – Outlook, Excel, Word,
- Cunostinte bune de Limba Engleza,
- Abilitati foarte bune de organizare si planificare,
- Foarte bune abilitati de comunicare si lucru in echipa,
- Gandire flexibila,
- Gestioneaza proactiv volumul de munca.
Descrierea jobului:
- Intocmeste si emite comenzile catre furnizorii alocati,
- Propune actiuni achizitii care sa asigure atingerea unui nivel optim al conditiilor comerciale,
- Urmareste realizarea campaniilor/targetelor de achizitii, calculeaza si recupereaza discountul comercial de la furnizorii din portofoliul alocat,
- Urmareste livrarea produselor,
- Supervizeaza transmiterea documentelor de livrare si este responsabil de rezolvarea neconformitatilor la livrare,
- Este responsabil de monitorizarea nivelului de stoc, in linie cu parametrii de performanta ai companiei,
- Gestioneaza portofoliului de produse,
- Alte activitati specifice departamentului comercial.
Responsabilitati:
- Identifica necesarul de aprovizionare si asigura stocuri in bune conditii,
- Gestioneaza portofoliul de produse,
- Negociaza cu furnizorii preturile de achizitie, incheie contracte cu acestia,
- Ia masurile necesare pentru ca toate comenzile sa fie executate la timp si in limita bugetului,
- Supervizeaza derularea contractelor de aprovizionare,
- Este responsabil de monitorizarea nivelului de stoc, in linie cu parametrii de performanta ai companiei,
- Elaboreaza politicile, procedurile si instrumentele de lucru necesare gestionarii activitatii de achizitii la nivel de companie,
- Formuleaza propuneri de imbunatatire a instrumentelor de lucru in scopul reducerii costurilor,
- Analizeaza piata si sistemul de livrare pentru a evalua valabilitatea actuala si viitoare a produselor,
- Urmareste livrarile si se asigura de corectitudinea documentelor pentru formalitatile vamale,
Cerinte generale:
- Experienta intr-un post similar de minim 5 ani,
- Expertiza in contractare si negociere.
Cunostinte:
- Managementul achizitiilor,
- Managementul logisticii,
- Cunostinte avansate de Operare MS Office (Outlook, Excel, Word) si de Limba Engleza,
- Experienta anterioara cu aplicatii de gestiune integrata (ERP),
- Abilitati foarte bune de organizare, comunicare si lucru in echipa.
Depozit Chiajna
Depozit Chitila
Candidatul Ideal:
- Studii medii/superioare,
- Cunostinte foarte bune de operare PC: Excel, Word,
- Abilititati de planificare si organizare,
- Atentie la detalii.
Descrierea jobului:
- Isi desfasoara activitatea in cadrul Depozitului Central Europharm – Chiajna / Chitila,
- Gestioneaza intrarile / iesirile de produse si mentinerea acuratetii datelor din sistemul de gestiune,
- Identifica neconcordantele la nivel de contabilitate primara,
- Introducerea facturilor de la furnizori interni si externi in sistemul de gestiune,
- Procesare facturi storno in conformitate cu procedurile in vigoare,
- Intocmirea Jurnalului de Cumparari,
- Arhivarea documentelor cu regim special.