Cariere

Un număr de aproape 350 de profesioniști formează echipa Europharm Distribuție.

Creăm un climat de muncă orientat spre calitate, înaltă performanță, respect și printr-o serie întreagă de programe, dăm posibilitatea fiecarui membru al echipei să se dezvolte. Încurajăm corectitudinea și etica în întreaga noastră activitate.

Dacă ești interesat/ă sa urmezi o carieră în echipele noastre, te invităm să aplici pentru una dintre acestea. Dacă poziția care ți se potrivește nu este în lista noastră trimite-ne un CV la adresa HRcontact@eph.ro iar noi te vom contacta.

Departamentul vânzări

Candidatul Ideal

  • Experienta min. 1 an intr-o pozitie similara,
  • Orientare catre rezultate si catre client,
  • Gestionarea proactiva a volumului de munca,
  • Abilitati de planificare si organizare,
  • Abilitati foarte bune de comunicare si relationare,
  • Cunostinte foarte bune de operare PC: Word, Excel,
  • Permis de conducere categoria B,
  • Disponibilitatea de a calatori frecvent in teritoriu,
  • Constituie un avantaj experienta in domeniul farmaceutic.

Descrierea jobului

  • Participa la realizarea obiectivelor sucursalei prin prezentarea si promovarea activa a produselor din portofoliul alocat si a serviciilor Europharm catre clientii alocati, in vederea construirii unor relatii comerciale pe termen lung,
  • Promoveaza catre clienti portofoliul de produse alocat in vederea cresterii vanzarilor pe aceasta categorie,
  • Identifica clientii noi, pregateste si sustine actiuni in functie de potentialul acestora,
  • Identifica nevoile clientului, personalizeaza si adapteaza ofertele la cerintele /nevoile clientilor,
  • Colaboreaza cu operatorul de vanzari prin telefon in vederea atingerii targetului individual de incasari cu scopul sustinerii atingerii obiectivelor de companie,
  • Este resposabil de semnalarea eventualelor problemelor aparute la clienti, de initierea procedurilor specifice pentru solutionare acestor solicitari si monitorizarea procesului de solutionare in colaborare cu celelalte departamente,
  • Monitorizeaza informatiile despre concurenta si modificarile aparute in activitatea clientilor.

Candidatul Ideal

  • Cunostinte foarte bune de operare PC: Word, Excel,
  • Foarte bune abilitati de comunicare si lucru in echipa,
  • Gestionarea proactiva a volumului de munca,
  • Abilitati de dezvoltare a relatiilor; focus pe client – punct forte,
  • Studii medii / superioare,
  • Constituie un avantaj experienta in domeniul farmaceutic.

 

Descrierea jobului

  • Prezentarea si promovarea prin telefon a produselor si serviciilor companiei pentru clientii alocati,
  • Identificarea nevoilor clientilor, personalizarea si adaptarea ofertelor la cerintele si nevoile acestora,
  • Rezolvarea eventualelor probleme aparute la client, in colaborare cu celelalte departamente,
  • Monitorizarea creditului clientului si recuperarea creantelor,
  • Respectarea rutei zilnice de apeluri si indeplinirea obiectivelor specifice pentru acestea,
  • Realizarea de analize si rapoarte legate de activitatea depusa,
  • Dezvoltarea permanenta a relatiei cu clientii in scopul atingerii obiectivelor de business,
  • Realizarea targetului de vanzari si indeplinirea altor obiective stabilite in echipa.

Candidatul Ideal

  • Experienta min. 1 an intr-o pozitie similara,
  • Orientare catre rezultate si catre client,
  • Gestionarea proactiva a volumului de munca,
  • Abilitati de planificare si organizare,
  • Abilitati foarte bune de comunicare si relationare,
  • Cunostinte foarte bune de operare PC: Word, Excel,
  • Permis de conducere categoria B,
  • Disponibilitatea de a calatori frecvent in teritoriu,
  • Constituie un avantaj experienta in domeniul farmaceutic.

Descrierea jobului

  • Participa la realizarea obiectivelor sucursalei prin prezentarea si promovarea activa a produselor din portofoliul alocat si a serviciilor Europharm catre clientii alocati, in vederea construirii unor relatii comerciale pe termen lung,
  • Promoveaza catre clienti portofoliul de produse alocat in vederea cresterii vanzarilor pe aceasta categorie,
  • Identifica clientii noi, pregateste si sustine actiuni in functie de potentialul acestora,
  • Identifica nevoile clientului, personalizeaza si adapteaza ofertele la cerintele /nevoile clientilor,
  • Colaboreaza cu operatorul de vanzari prin telefon in vederea atingerii targetului individual de incasari cu scopul sustinerii atingerii obiectivelor de companie,
  • Este resposabil de semnalarea eventualelor problemelor aparute la clienti, de initierea procedurilor specifice pentru solutionare acestor solicitari si monitorizarea procesului de solutionare in colaborare cu celelalte departamente,
  • Monitorizeaza informatiile despre concurenta si modificarile aparute in activitatea clientilor.

Candidatul Ideal

  • Experienta min. 1 an intr-o pozitie similara,
  • Orientare catre rezultate si catre client,
  • Gestionarea proactiva a volumului de munca,
  • Abilitati de planificare si organizare,
  • Abilitati foarte bune de comunicare si relationare,
  • Cunostinte foarte bune de operare PC: Word, Excel,
  • Permis de conducere categoria B,
  • Disponibilitatea de a calatori frecvent in teritoriu,
  • Constituie un avantaj experienta in domeniul farmaceutic.

Descrierea jobului

  • Participa la realizarea obiectivelor sucursalei prin prezentarea si promovarea activa a produselor din portofoliul alocat si a serviciilor Europharm catre clientii alocati, in vederea construirii unor relatii comerciale pe termen lung,
  • Promoveaza catre clienti portofoliul de produse alocat in vederea cresterii vanzarilor pe aceasta categorie,
  • Identifica clientii noi, pregateste si sustine actiuni in functie de potentialul acestora,
  • Identifica nevoile clientului, personalizeaza si adapteaza ofertele la cerintele /nevoile clientilor,
  • Colaboreaza cu operatorul de vanzari prin telefon in vederea atingerii targetului individual de incasari cu scopul sustinerii atingerii obiectivelor de companie,
  • Este resposabil de semnalarea eventualelor problemelor aparute la clienti, de initierea procedurilor specifice pentru solutionare acestor solicitari si monitorizarea procesului de solutionare in colaborare cu celelalte departamente,
  • Monitorizeaza informatiile despre concurenta si modificarile aparute in activitatea clientilor.

DepartamentComercial – Head Office

Candidatul Ideal:

  • Studii superioare,
  • Experienta de minim 2 ani intr-o pozitie similara. Constituie un avantaj experienta in domeniul farmaceutic,
  • Cunostinte avansate de operare MS Office – Outlook, Excel, Word,
  • Cunostinte bune de Limba Engleza,
  • Abilitati foarte bune de organizare si planificare,
  • Foarte bune abilitati de comunicare si lucru in echipa,
  • Gandire flexibila,
  • Gestioneaza proactiv volumul de munca.

Descrierea jobului:

  • Intocmeste si emite comenzile catre furnizorii alocati,
  • Propune actiuni achizitii care sa asigure atingerea unui nivel optim al conditiilor comerciale,
  • Urmareste realizarea campaniilor/targetelor de achizitii, calculeaza si recupereaza discountul comercial de la furnizorii din portofoliul alocat,
  • Urmareste livrarea produselor,
  • Supervizeaza transmiterea documentelor de livrare si este responsabil de rezolvarea neconformitatilor la livrare,
  • Este responsabil de monitorizarea nivelului de stoc, in linie cu parametrii de performanta ai companiei,
  • Gestioneaza portofoliului de produse,
  • Alte activitati specifice departamentului comercial.

Responsabilitati:

  • Identifica necesarul de aprovizionare si asigura stocuri in bune conditii,
  • Gestioneaza portofoliul de produse,
  • Negociaza cu furnizorii preturile de achizitie, incheie contracte cu acestia,
  • Ia masurile necesare pentru ca toate comenzile sa fie executate la timp si in limita bugetului,
  • Supervizeaza derularea contractelor de aprovizionare,
  • Este responsabil de monitorizarea nivelului de stoc, in linie cu parametrii de performanta ai companiei,
  • Elaboreaza politicile, procedurile si instrumentele de lucru necesare gestionarii activitatii de achizitii la nivel de companie,
  • Formuleaza propuneri de imbunatatire a instrumentelor de lucru in scopul reducerii costurilor,
  • Analizeaza piata si sistemul de livrare pentru a evalua valabilitatea actuala si viitoare a produselor,
  • Urmareste livrarile si se asigura de corectitudinea documentelor pentru formalitatile vamale,

Cerinte generale:

  • Experienta intr-un post similar de minim 5 ani,
  • Expertiza in contractare si negociere.

Cunostinte:

  • Managementul achizitiilor,
  • Managementul logisticii,
  • Cunostinte avansate de Operare MS Office (Outlook, Excel, Word) si de Limba Engleza,
  • Experienta anterioara cu aplicatii de gestiune integrata (ERP),
  • Abilitati foarte bune de organizare, comunicare si lucru in echipa.

Depozit Chiajna

Depozit Chitila

Candidatul Ideal:

  • Studii medii/superioare,
  • Cunostinte foarte bune de operare PC: Excel, Word,
  • Abilititati de planificare si organizare,
  • Atentie la detalii.

Descrierea jobului:

  • Isi desfasoara activitatea in cadrul Depozitului Central Europharm – Chiajna / Chitila,
  • Gestioneaza intrarile / iesirile de produse si mentinerea acuratetii datelor din sistemul de gestiune,
  • Identifica neconcordantele la nivel de contabilitate primara,
  • Introducerea facturilor de la furnizori interni si externi in sistemul de gestiune,
  • Procesare facturi storno in conformitate cu procedurile in vigoare,
  • Intocmirea Jurnalului de Cumparari,
  • Arhivarea documentelor cu regim special.