Careers

Un număr de aproape 350 de profesioniști formează echipa Europharm Distribuție.

Creăm un climat de muncă orientat spre calitate, înaltă performanță, respect și printr-o serie întreagă de programe, dăm posibilitatea fiecarui membru al echipei să se dezvolte. Încurajăm corectitudinea și etica în întreaga noastră activitate.

Dacă ești interesat/ă sa urmezi o carieră în echipele noastre, te invităm să aplici pentru una dintre acestea. Dacă poziția care ți se potrivește nu este în lista noastră trimite-ne un CV la adresa HRcontact@eph.ro iar noi te vom contacta.

Departamentul vânzări

Candidatul ideal

  • Bune abilitati de comunicare si adaptare la interlocutor;
  • Responsabilitate fata de munca proprie şi orientare spre atingerea rezultatelor dorite;
  • Disponibilitate pentru o activitate preponderent de teren;
  • Studii medii finalizate (Diploma de Bacalaureat care sa ateste finalizarea studiilor. Studiile superioare constituie un avantaj);
  • Permis de conducere – categoria B;
  • Cunostinte bune de operare PC: Word, Excel;

Descrierea jobului

  • Participa la realizarea obiectivelor sucursalei prin prezentarea si promovarea activa a produselor din portofoliul alocat si a serviciilor Europharm catre clientii alocati, in vederea construirii unor relatii comerciale pe termen lung;
  • Promoveaza catre clienti portofoliul de produse alocat in vederea cresterii vanzarilor pe aceasta categorie;
  • Identifica clientii noi, pregateste si sustine actiuni in functie de potentialul acestora;
  • Identifica nevoile clientului, personalizeaza si adapteaza ofertele la cerintele /nevoile clientilor;
  • Colaboreaza cu operatorul de vanzari prin telefon in vederea atingerii targetului individual de incasari cu scopul sustinerii atingerii obiectivelor de companie;
  • Este responsabil de semnalarea eventualelor problemelor aparute la clienti, de initierea procedurilor specifice pentru solutionare acestor solicitari si monitorizarea procesului de solutionare in colaborare cu celelalte departamente;
  • Monitorizeaza informatiile despre concurenta si modificarile aparute in activitatea clientilor.

Candidatul ideal

  • Bune abilitati de comunicare si adaptare la interlocutor;
  • Responsabilitate fata de munca proprie şi orientare spre atingerea rezultatelor dorite;
  • Disponibilitate pentru o activitate preponderent de teren;
  • Studii medii finalizate (Diploma de Bacalaureat care sa ateste finalizarea studiilor. Studiile superioare constituie un avantaj);
  • Permis de conducere – categoria B;
  • Cunostinte bune de operare PC: Word, Excel;

Descrierea jobului

  • Participa la realizarea obiectivelor sucursalei prin prezentarea si promovarea activa a produselor din portofoliul alocat si a serviciilor Europharm catre clientii alocati, in vederea construirii unor relatii comerciale pe termen lung;
  • Promoveaza catre clienti portofoliul de produse alocat in vederea cresterii vanzarilor pe aceasta categorie;
  • Identifica clientii noi, pregateste si sustine actiuni in functie de potentialul acestora;
  • Identifica nevoile clientului, personalizeaza si adapteaza ofertele la cerintele /nevoile clientilor;
  • Colaboreaza cu operatorul de vanzari prin telefon in vederea atingerii targetului individual de incasari cu scopul sustinerii atingerii obiectivelor de companie;
  • Este responsabil de semnalarea eventualelor problemelor aparute la clienti, de initierea procedurilor specifice pentru solutionare acestor solicitari si monitorizarea procesului de solutionare in colaborare cu celelalte departamente;
  • Monitorizeaza informatiile despre concurenta si modificarile aparute in activitatea clientilor.

Candidatul ideal

  • Studii medii (cu diploma de Bacalaureat)/superioare;
  • Experiență de min. 6 luni într-o pozitie similară. Constituie un avantaj experiența în domeniul farmaceutic;
  • Abilități foarte bune de organizare și planificare;
  • Foarte bune abilități de comunicare și lucru în echipă;
  • Focus pe client – punct forte;
  • Gândire flexibilă – punct forte;
  • Construire de relații – punct forte;
  • Gestionează proactiv volumul de muncă;
  • Abilități de vânzare și negociere;
  • Cunoștiințe foarte bune de operare PC: Word, Excel.

Descrierea jobului

  • Prezentarea și promovarea prin telefon a produselor și serviciilor companiei pentru clienții alocați;
  • Identificarea nevoilor clienților, personalizarea și adaptarea ofertelor la cerințele și nevoile acestora;
  • Rezolvarea eventualelor probleme apărute la clienți în colaborare cu celelalte departamente;
  • Monitorizarea creditului clientului și recuperarea creanțelor;
  • Respectarea rutei zilnice de apeluri și îndeplinirea obiectivelor specifice pentru acestea;
  • Realizarea de analize și rapoarte despre activitatea depusă.
  • Propunerea către seful ierarhic a strategiilor de acordare a discounturilor specifice fiecarui client în parte;
  • Dezvoltarea permanentă a relației cu clienții în scopul atingerii obiectivelor de business;
  • Realizarea targetului de vânzari și îndeplinirea altor obiective stabilite de catre managerul direct.

Departamentul logistică

Candidatul ideal:

  • Studii medii
  • Experienta min. 6 luni intr-o pozitie similara; constituie avantaj experienta in domeniul farmaceutic;
  • Foarte bune abilitati de comunicare si lucru in echipa;
  • Permis conducere cat. B

Descrierea jobului:

  • Asigura conformitatea livrarii comenzilor din punct de vedere calitativ si cantitativ;
  • Este responsabil de realizarea obiectivelor de livrare si incasare (numerar si instrumente de plata) conform obiectivelor definite in cadrul rutelor alocate, schemelor de bonus si targetelor alocate.

Candidatul ideal:

  • Studii medii
  • Experienta min. 6 luni intr-o pozitie similara; constituie avantaj experienta in domeniul farmaceutic;
  • Foarte bune abilitati de comunicare si lucru in echipa;
  • Permis conducere cat. B

Descrierea jobului:

  • Asigura conformitatea livrarii comenzilor din punct de vedere calitativ si cantitativ;
  • Este responsabil de realizarea obiectivelor de livrare si incasare (numerar si instrumente de plata) conform obiectivelor definite in cadrul rutelor alocate, schemelor de bonus si targetelor alocate.

Candidatul ideal:

  • Studii medii
  • Experienta min. 6 luni intr-o pozitie similara; constituie avantaj experienta in domeniul farmaceutic;
  • Foarte bune abilitati de comunicare si lucru in echipa;
  • Permis conducere cat. B

Descrierea jobului:

  • Asigura conformitatea livrarii comenzilor din punct de vedere calitativ si cantitativ;
  • Este responsabil de realizarea obiectivelor de livrare si incasare (numerar si instrumente de plata) conform obiectivelor definite in cadrul rutelor alocate, schemelor de bonus si targetelor alocate.

Candidatul ideal:

  • Studii medii
  • Bune abilitati aritmetice si utilizare calculator
  • Bune abilitati de planificare si organizare
  • Initiativa, capacitate de rezolvare a problemelor, capabil de lucru in echipa
  • Permis conducere cat. B
  • Experienta pe o pozitie similara, in industria farmaceutica, constituie un avantaj

Responsabilitati:

  • Colectarea, verificarea si reverificarea comenzilor clientilor
  • Ambalarea corespunzatoare a comenzilor
  • Verificarea periodica, calitativa si cantitativa a stocurilor (inventare, spot check-uri)
  • Mentinerea periodica a stocului de produse din locatiile/zonele alocate fiecarui gestionar
  • Participa la incarcarea si descarcarea marfurilor
  • Asigura in cazuri de exceptie livrarile catre clienti

Candidatul ideal

  • Studii medii
  • Nivel de bază al abilităților de lucru cu calculatorul
  • Abilități bune de planificare și organizare
  • Lucrul în echipă
  • Atenție la detaliu

Descrierea jobului

  • Colectarea, verificarea și reverificarea comenzilor clienților;
  • Ambalarea corespunzătoare a comenzilor;
  • Verificarea periodică calitativă și cantitativă a stocurilor (inventare, spot check-uri);
  • Menținerea periodică a stocului de produse din locațiile/zonele alocate fiecarui gestionar;
  • Incărcarea și descărcarea mărfii.

Candidatul ideal

  • Studii medii
  • Fara antecedente penale
  • Bune abilitati aritmetice
  • Experienta anterioara pe o pozitie asemanatoare, in industria farma, constituie avantaj
  • Nivel de baza al abilitatilor de lucru cu calculatorul

 Responsabilitati:

  • Colecteaza si pregateste produsele pentru a fi livrate catre clienti, asigurand acuratetea si disponibilitatea stocului la locul de distributie;
  • Colecteaza produsele conform notelor de comanda, ambaleaza comenzile pentru a asigura calitatea produselor pe parcursul livrarii si pentru a asigura acuratetea stocului;
  • Descarca masinile de distributie, participa la procesul de receptie si transfera produsele receptionate pe locatii in depozit;
  • Verifica periodic stocul de marfa conform indicatiilor farmacistului Persoană Responsabilă pentru asigurarea acuratetii gestiunii;

Candidatul ideal

  • Studii medii
  • Nivel mediu de lucru cu calculatorul
  • Abilititati de planificare si organizare
  • Atentie la detalii
  • Intelegerea conceptelor de baza si a metodologiei utilizate in activitatea desfasurata
  • Gestioneaza proactiv volumul de munca

Descrierea jobului

  • Gestionarea intrarilor/iesirilor de produse si mentinerea acuratetii datelor din sistemul de gestiune;
  • Identificarea neconcordantelor la nivel de contabilitate primara, diferente pret, de TVA, produse inactive, verificare CIM, etc
  • Setarea loturilor noi ale produselor si introducerea facturilor de la furnizori interni si externi in sistemul de gestiue;
  • Generare/ validare formulare receptie, emitere si validare in sistem a ordinelor de misare si put-away;
  • Depozitarea produselor in zonele alocate si operarea de repunere in stoc la indicatia Dep Calitate;
  • Postare/ mentinere acuratete date pe platforma buletine analiza si trimiterea acestora catre clienti;
  • Proesare facturi storno in conformitate cu procedurile in vigoare;
  • Intocmirea Jurnalului de cumparari;
  • Efectuare spot-check si efectuare ordine de oprire la solicitare Dep. Calitate;
  • Arhivarea documentelor cu regim special (avize, facturi etc) si a documentelor fara regim special.

Departamentul servicii logistice

Candidatul ideal

  • Studii medii/ superioare
  • Nivel avansat al abilitatilor de lucru cu calculatorul (poate fi un avantaj cunoasterea prgramului Charisma)
  • Abilitati bune de planificare si organizare, atentie la detalii
  • Abilitati de comunicare si lucru in echipa

Este responsabil de:

  • Managementul integral al contractului de servicii logistice si coordonarea relatiei cu clientii alocati
  • Efectuarea tuturor operatiunilor in programul de gestiune si coordonarea operatiunilor din depozit aferente clientilor alocati
  • Mangementul operatiunilor de import/export ale clientilor de servicii logistice
  • Intocmirea documentatiei necesare indeplinirii formalitatilor vamale de import/export si de relatia cu comisionarii vamali

Candidatul ideal

  • Studii medii
  • Nivel de bază al abilităților de lucru cu calculatorul
  • Abilități bune de planificare și organizare
  • Lucrul în echipă
  • Atenție la detaliu

Descrierea jobului

  • Colectarea, verificarea și reverificarea comenzilor clienților;
  • Ambalarea corespunzătoare a comenzilor;
  • Verificarea periodică calitativă și cantitativă a stocurilor (inventare, spot check-uri);
  • Menținerea periodică a stocului de produse din locațiile/zonele alocate fiecarui gestionar;
  • Incărcarea și descărcarea mărfii.

Departament IT – Head Office

Business Consultant /Database Admin Job Responsibilities

  • Build database systems of high availability and quality
  • Minimize database downtime and manage parameters to provide fast query responses
  • Provide proactive and reactive data management support
  • Determine, enforce and document database policies, procedures and standards
  • Perform tests and evaluations regularly to ensure data security, privacy and integrity
  • Monitor database performance, implement changes and apply new patches and versions when required
  • Install, upgrade, and manage database applications
  • Create and manage database reports, visualizations, and dashboards
  • Be available for on-call support or working on tickets as needed.

Skills | Education | Experience Requirements:

  • Three years of experience in database administration, information technology, database architecture or a
    related field
  • Extensive experience with database technologies (MySQL, MS SQL, PostgreSQL, Oracle)
  • Strong command of SQL and SQL server tools and scripting
  • Advanced knowledge of database security, backup and recovery and performance monitoring standards
  • Understanding of relational and dimensional data modeling
  • Experience with Linux and Windows Server environments
  • Strong Understanding of business processes and in Pharma and FMCG industry
  • Familiarity with reporting tools/BI (Tableau Software)
  • Strong mathematical and statistical knowledge
  • Excellent written and verbal communication skills
  • Good knowledge of English Language (Medium)
  • MCSE/MCSA certifications is a plus
  • Experience with cloud services (AWS, Microsoft Azure) is a plus
  • Experience with Charisma Enterprise Software is a plus